返回

產後調理及進補講座

產後調理及進補講座

作為一個新一代的準媽咪,在懷孕期間總會去聽不同的產前講座,

但大部份都是由醫生和營養師主講,主要是西方醫學。然而家中長輩多數都說產後要補身,調理身體好緊要,不過眾說紛紜,個個都不同,究竟幾時可以補?點樣補?總叫人摸不著頭腦。

幸好最近參加了Baby Planner的「產後調理及進補講座」,令我了解產後進補的原則和注意事項,現在知道點補先至好!

 

這個講座由Baby Planner同位元堂合辦,年幾前已經有朋友推介過,好實用,值得去聽,現在到自己陀BB,所以第一次報名。

 

 

  Copy of IMG_6861.JPG


   

進補不是越早越好

醫師提到產後進補要視乎產後康復進展,當中要留意惡露排出的情況,惡露未清就不要急於進補,始終傷口癒合才補,先至安全。

 

揉合氣血陰陽

原來進補也有分氣血陰陽,不同葯材有不同功効,有些補氣,有些補血,但最好配合得宜,不應該只補氣,不補血,如果無聽,仲諗住隨便買些補品食就算。原來唔係咁簡單!

 

 Copy of IMG_6854.JPG  

葯材選擇有學問

選擇葯材唔講唔知大有學問,例如蔘有分高麗蔘、黨蔘、太子蔘、紅蔘、花旗蔘等,當中6年生的韓國高麗蔘最適合產婦進補用,真係慳返好多資料搜集嘅時間,同埋唔駛亂買葯材。

 

如果想再簡單既方法,不用逐樣去執葯,可以買一套「廿八方」套裝中葯材,跟著去煲或者燉,真正坐月懶人包,啱晒我。位元堂呢款廿八方仲有包2次免費睇中醫,又幾貼心喎!

     
 
 
   

最後編輯日期:2016年12月31日